Zwrot towaru bez podania przyczyny.
Na zwrot towaru Klient ma czas do 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
Koszty odesłania towaru zgodnie z prawem odstąpienia od umowy na odległość ponosi klient.
W celu dokonania zwrotu, należy pobrać "Formularz odstąpienia od umowy", wypełnić go swoimi danymi, a następnie odesłać razem ze zwracanym produktem i dowodem zakupu na adres:
66-433 Lubiszyn
ul. Kozin 44
Email: sklep@hotoutlet.pl
Telefon: +48 459415629
Otrzymałeś uszkodzoną lub wybrakowaną przesyłkę?
Koniecznie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych nieprawidłowości zalecamy odmowę przyjęcia – przesyłka wróci do naszego magazynu, gdzie przeprocesujemy zwrot.
Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia - prosimy o spisanie protokołu szkody i zgłoszenie nam takiego faktu jeszcze tego samego dnia, tylko taki protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji.
[InPost] Protokół szkody
Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.
Otrzymałeś niewłaściwe, wybrakowane lub nie kompletne zamówienie ?
WAŻNE !
Skontaktuj się jeszcze tego samego dnia z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie zgłoszenie nam takiego faktu w przeciągu 3 dni roboczych, uniemożliwi nam prześledzenie paczki i uznanie reklamacji. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane. !
Do złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie "Formularza reklamacji towaru".
Formularz reklamacji należy odesłać na adres E-mail:
Lub na adres siedziby firmy
66-433 Lubiszyn
ul. Kozin 44
Email: sklep@hotoutlet.pl
Telefon: +48 459415629
Czas na rozpatrzenie formularza reklamacji to maksymalnie 14 dni